Обычная версия сайта
Qazaqstan Respýblıkasy,
Almaty q, Raıymbek d-ly,60
+7 (727) 39742 23 Qabyldaý bólimi
+7 (727) 39742 17 Tirkeý orny
+7 (727) 39742 06 Senim telefony
1414 Бірыңғай байланыс орталығы
Мүдделер қақтығысын реттеу саясаты (бұдан әрі – Саясат) ҚР ДСМ «Қазақ дерматология және инфекциялық аурулар ғылыми орталығы» ШЖҚ РМК (бұдан әрі - Кәсіпорын) «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V Заңына сәйкес әзірленді.
3.1. Осы Саясатта мүдделер қақтығысын ашуға және реттеуге байланысты қызметкерлердің мынадай міндеттері бекітілген:
Под родственниками в настоящей Политике понимаются супруг (супруга), родители (родитель), дети, усыновители (удочерители), усыновленные (удочеренные), полнородные и неполнородные братья и сестра, дедушки, бабушки, внуки.
4.1. Кәсіпорында мүдделер қақтығысын ашудың келесі түрлері орнатылған:
4.2. Кәсіпорын ұсынған ақпаратты қарау және мүдделер қақтығысын реттеу құпия болып табылады. Келіп түскен ақпаратты кәсіпорын үшін туындайтын тәуекелдердің ауырлығын бағалау және мүдделер қақтығысын реттеудің неғұрлым қолайлы нысанын таңдау мақсатында осыған уәкілеттік берілген лауазымды адам мұқият тексереді.
4.3. Кәсіпорын қызметкер ұсынған жағдай мүдделер қақтығысы емес және нәтижесінде арнайы реттеу әдістерін қажет етпейді деген қорытындыға келуі мүмкін.
4.4. Кәсіпорын сонымен қатар мүдделер қақтығысы орын алады және оны шешудің әртүрлі тәсілдерін қолдана алады, соның ішінде:
Мүдделер қақтығысын шешудің жоғарыда аталған әдістерінің тізімі толық емес. Әрбір нақты жағдайда оны реттеудің басқа тәсілдері қолданылуы мүмкін. Мүдделер қақтығысын шешудің нақты әдісін таңдау туралы шешім қабылдау кезінде белгілі бір мүдделер қақтығысының мән-жайлары ескеріледі және жеке мүдделерді немесе оның қызметкердің еңбек міндеттерін тиісінше, объективті және бейтарап атқаруына әсерін барынша қамтамасыз етеді.
4.5. Мүдделер қақтығысын шешу кезінде қолданыстағы жағдайларды ескере отырып, мүмкін болатын ең «жұмсақ» реттеу шарасын таңдау керек.
Неғұрлым қатаң шаралар нақты қажеттіліктен туындаған жағдайда немесе «жұмсақ» шаралар жеткіліксіз болған жағдайда ғана қолданылуы керек.
5.1. Туындаған (бар) мүдделер қақтығысы туралы мәліметтерді, оның ішінде мүдделер қақтығысына әкеп соғатын немесе әкеп соғуы мүмкін лауазымдық міндеттерді орындау кезінде жеке мүдделіліктің туындауы туралы хабарламалар мен өтініштерді (бұдан әрі – хабарлама) қабылдауға жауапты тұлға кәсіпорынның комплаенс офицері болып табылады.
5.2. Мүдделі тұлғалар кәсіпорын офицеріне сәйкестік туралы, мүдделер қақтығысына әкелетін немесе әкелуі мүмкін кез келген жеке қызығушылық туралы және объективті және адал шешімдер қабылдауға кедергі келтіруі мүмкін кез келген қарым-қатынастан немесе әрекеттен аулақ болу туралы ұсыныстар алғанға дейін дереу хабарлауы керек.
5.3. Алынған ақпаратты кәсіпорын комплаенс офицері дереу кәсіпорын комиссиясының (бұдан әрі – Комиссия) қарауына, сондай-ақ кәсіпорын директорына береді.
Комиссиялардың құрамы әр жағдай бойынша офицердің сәйкестігінің ұсынысы бойынша және Комиссия қабылдаған шешімдерге әсер етуі мүмкін мүдделер қақтығысының туындау мүмкіндігін болдырмайтындай етіп құрылады және Кәсіпорын директорының бұйрығымен бекітіледі.
Комиссия отырысының күн тәртібіне енгізілген мәселені қарау кезінде мүдделер қақтығысына әкеп соғуы мүмкін Комиссия мүшесінің тікелей немесе жанама жеке мүдделілігі туындаған кезде ол бұл туралы отырыс басталғанға дейін мәлімдеуге міндетті. Мұндай жағдайда Комиссияның тиісті мүшесі аталған мәселені қарауға қатыспайды.
Комиссиялардың отырысы, әдетте, мүдделер қақтығысын реттеу туралы талаптарды сақтау туралы мәселе қаралатын қызметкердің қатысуымен өткізіледі. Қызметкер Комиссияның отырысына жеке өзі қатысу ниеті туралы хабарламада көрсетеді.
Комиссия отырысы қызметкер болмаған мынадай жағдайда өткізілуі мүмкін:
а) егер хабарламада қызметкердің комиссия отырысына жеке өзі қатысуға ниеті туралы нұсқау болмаса;
б) егер Комиссия отырысына жеке өзі қатысуға ниет білдірген және оны өткізу уақыты мен орны туралы тиісті түрде хабарланған қызметкер Комиссия отырысына келмесе.
Комиссия отырысында қызметкердің түсіндірмелері тыңдалады, осы отырысқа шығарылған мәселелердің мәні бойынша материалдар, сондай-ақ қосымша материалдар қаралады.
5.9. Туындаған (бар) мүдделер қақтығысы туралы ақпаратты тексеруді комиссия он жұмыс күні ішінде жүзеге асырады. Комиссия төрағасының шешімі бойынша тексеру мерзімі ұзартылуы мүмкін (бірақ бір айдан аспауы тиіс).
Комиссия мүшелері мен оның отырысына қатысқан адамдар Комиссия жұмысы барысында өздеріне белгілі болған мәліметтерді жария етуге құқылы емес.
5.11. Хабарламаны қарау қорытындысы бойынша Комиссия мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
а) қызметкер лауазымдық міндеттерін атқарған кезде мүдделер қақтығысы жоқ екенін мойындау;
б) қызметкер лауазымдық міндеттерін атқарған кезде жеке мүдделілік мүдделер қақтығысына әкелетінін немесе әкелуі мүмкін екенін мойындау. Бұл жағдайда Комиссия аталған адамға мүдделер қақтығысын реттеу немесе оның туындауына жол бермеу жөнінде шаралар қабылдауды ұсынады;
в) қызметкер мүдделер қақтығысын реттеу туралы талаптарды сақтамағанын мойындау. Бұл жағдайда Комиссия аталған тұлғаға жауапкершіліктің нақты шарасын ұсына отырып Кәсіпорын директорына ұсынымды қарауға енгізеді.
5.12. Комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді.
5.13. Оның шешімімен келіспеген Комиссия мүшесі өз пікірін жазбаша нысанда баяндауға құқылы, ол Комиссия отырысының хаттамасына міндетті түрде қосылуға жатады және қызметкер онымен танысуға тиіс.
5.14. Туындаған (бар) мүдделер қақтығысын шешу тәсілі туралы түпкілікті шешімді Кәсіпорын директоры комиссия отырысының хаттамасын алған кезден бастап үш жұмыс күні ішінде қабылдайды.
6.1. Мүдделер қақтығысының туындауының кез келген мүмкіндігін болдырмау және туындаған мүдделер қақтығысын реттеу жөнінде шаралар қабылдау қызметкердің міндеті болып табылады.
6.2. Қызметкердің мүдделер қақтығысына әкеп соқтыратын немесе әкелуі мүмкін лауазымдық міндеттерді атқару кезінде жеке мүдделілігі туындаған жағдайда, ол бұл туралы өзіне белгілі болған күннен кейінгі бір жұмыс күнінен кешіктірмей, ал қызметкер қандай да бір себептермен жұмыс орнында болмаған жағдайда – ең алдымен жұмыс берушіні ол туралы хабардар етуге міндетті.
6.3. Мүдделер қақтығысына әкеп соғатын немесе әкеп соғуы мүмкін лауазымдық міндеттерді орындау кезінде жеке мүдделіліктің туындауы туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) еркін нысанда жазбаша түрде немесе осы Саясатқа 2-қосымшаға сәйкес ұсынылатын үлгі бойынша Кәсіпорын директорының атына жасалады және Кәсіпорын комплаенс офицеріне беріледі.
Хабарламаға мүдделер қақтығысына әкеп соғатын немесе әкеп соғуы мүмкін лауазымдық міндеттерді орындау кезінде жеке мүдделіліктің туындау фактісін растайтын қосымша материалдар, сондай-ақ мүдделер қақтығысын болғызбау немесе реттеу бойынша қабылданған шараларды растайтын материалдар қоса берілуі мүмкін.
6.4. Егер хабарламаны қызметкер жеке өзі ұсына алмаған жағдайда, ол басқа байланыс арналары бойынша немесе тапсыру туралы хабарламасы бар пошта арқылы жіберіледі.
6.5. Хабарламалар олар келіп түскен күні осы Саясатқа 3– қосымшаға сәйкес үлгі бойынша жасалған лауазымдық міндеттерін атқару кезінде жеке мүдделіліктің туындауы туралы хабарламаларды тіркеу журналында (бұдан әрі - журнал) міндетті түрде тіркелуге тиіс.
Журнал парақтары тігіліп, нөмірленіп, Кәсіпорынның мөрімен расталуы керек.
6.6. Оның тіркелгені туралы белгісі бар хабарламаның көшірмесі қызметкердің қолына журналға қол қойғызып беріледі немесе табыс етілгені туралы хабарламамен почта арқылы жіберіледі.
6.7. Хабарламаны тіркеген күннен кейінгі үш жұмыс күнінен кешіктірмей Кәсіпорынның комплаенс офицері оның комиссияға, сондай-ақ Кәсіпорын директорына жіберілуін қамтамасыз етеді.
7.1. Осы Саясаттың нормаларын сақтамағаны үшін қызметкер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген тәртіппен тәртіптік жауаптылыққа, сондай-ақ жауапкершіліктің өзге де түрлеріне тартылуы мүмкін.
7.2. Қызметкер өзі тарап болып табылатын мүдделер қақтығысын болғызбау немесе реттеу жөнінде шаралар қолданбағаны үшін Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексінің 52 және 143-1-баптарына сәйкес онымен еңбек шарты бұзылуы мүмкін.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚР ДСМ «Қазақ дерматология және
инфекциялық аурулар ғылыми орталығы»
ШЖҚ РМК-да Мүдделер қақтығысын
реттеу жөніндегі саясатқа 1-қосымша
Мүдделер қақтығысының типтік жағдайларына шолу
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерді мүдделер қақтығысының мәні болып табылатын шешім қабылдаудан шеттету.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерді мүдделер қақтығысының мәні болып табылатын шешім қабылдаудан шеттету; қызметкерді (оның қарамағындағыларды) өзге лауазымға ауыстыру немесе оның лауазымдық міндеттерін өзгерту.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерді мүдделер қақтығысының мәні болып табылатын шешім қабылдаудан шеттету; қызметкерге басқа ақылы жұмысты орындаудан бас тарту туралы ұсыныс.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерді мүдделер қақтығысының мәні болып табылатын шешім қабылдаудан шеттету.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерге ұсынылатын игіліктерден немесе қызметтерден бас тарту туралы ұсыныс; қызметкерді мүдделер қақтығысының мәні болып табылатын шешім қабылдаудан шеттету; қызметкердің еңбек міндеттерін өзгерту.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерге қымбат сыйлықты берушіге қайтаруға ұсыныс жасау; қымбат сыйлықтар беруден/қабылдаудан бас тартуды ұсынатын корпоративтік мінез-құлық ережелерін белгілеу; қызметкермен (оның қарамағындағылармен) еңбек қатынастарын бұзу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаға сәйкес шаралар қабылдау.
Мүмкін болатын реттеу әдістері: қызметкерлерге еңбек міндеттерін орындауға байланысты өздеріне белгілі болған ақпаратты жария етуге немесе жеке мақсатта пайдалануға тыйым салатын корпоративтік мінез-құлық қағидаларын белгілеу; қызметкермен еңбек қатынастарын бұзу.
ҚР ДСМ «Қазақ дерматология және
инфекциялық аурулар ғылыми орталығы»
ШЖҚ РМК-да Мүдделер қақтығысын
реттеу жөніндегі саясатқа 2-қосымша
ҚР ДСМ «ҚДИАҒО» ШЖҚ РМК
директоры
Т.А.Ә.
_________________________________
(қызметі)
__________________________________
__________________________________
(Т.А. Ә.)
Хабарлама
Мен мүдделер қақтығысына әкелетін немесе әкелуі мүмкін лауазымдық міндеттерді орындау кезінде менің жеке қызығушылығым туралы хабарлаймын (керегін атап өту керек).
Жеке қызығушылықтың пайда болуына негіз болатын жағдайлар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жеке мүдделер әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін лауазымдық міндеттер ___________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Мүдделер қақтығысының алдын алу немесе реттеу бойынша ұсынылатын (қабылданған) шаралар: ______________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Қосымша мәліметтер (бар болса): ___________________________
__________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Комиссия отырысына жеке қатысуы: ______________________
__________________________________________________________________
______________________
(ТАӘ қолы)
______________________
(күні)
ҚР ДСМ «Қазақ дерматология және
инфекциялық аурулар ғылыми орталығы»
ШЖҚ РМК-да Мүдделер қақтығысын
реттеу жөніндегі саясатқа 3-қосымша
Туындаған мүдделер қақтығысы туралы немесе оның туындау мүмкіндігі туралы хабарламаларды тіркеу журналы
ҚР ДСМ «Қазақ дерматология және инфекциялық
аурулар ғылыми орталығы» ШЖҚ РМК
(ұйымның атауы)
Басталды: «__» _______ 20__ ж.
Аяқталды: «__» _____ 20__ ж.
Журнал беттері
хабарламаның № және тіркелген күні |
Хабарламаны берген қызметкер туралы мәліметтер (аты-жөні, лауазымы, телефон нөмірі) |
Хабарламаны қабылдаған тұлғаның Т. А. Ә., қолы |
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|